שאיבת בורות שומן

בורות שומן, ובשמם הנכון יותר, בורות הפרדת שומן, הם בורות שמפרידים בין המים לשומן ועל ידי כך גורמים למים לשקוע למטה ולשומן לצוף למעלה. בצורה הזאת, המים יכולים להתנקז באופן בטוח למערכת הביוב בעוד השומן נשאר בבור ולכן יש צורך בשאיבת בור שומן.

למה חשוב כלכך להפריד בין השומן לשאר הביוב?

ראשית, החוק והתקנות מחייבות אותנו, והאמת שממש בצדק!

שנית, כמו שאתם בטח יודעים השמן והשומנים הם מאוד שמנוניים ועם הזמן נהפכים לדביקים, מה שמקשה מאוד בהסרתם. אם לא נפריד בין סוגי השומנים השונים לבין שאר מערכות הביוב, מה שיקרה זה, שהשומניות תידבק לדפנות הצנרת ועם הזמן תאגור עליה עוד ועוד לכלוך, חול, חצץ ושאר פסולת שנזרקת לביוב באופן שוטף, מה שיגרום בסופו של דבר, להקטנת קוטר צנרת הביוב, לסתימות ביוב, להצפות ביוב, ליצירת בקטריות והבאת מזיקים לא רצויים ועוד. 

שלישית, ההשלכות של המצב הזה יגרמו לריחות רעים במיוחד מהביוב, לזיהום סביבתי רב, לקושי בטיפול ובהשמשה רציפה של צינורות הביוב השונים ולהרבה מאוד בעיות בצינורות הביוב הביתיות – מה שבטוח אתם לא רוצים שיקרה!

איך נמנעים מהשלכות אלו?

אם זה בבית –

פשוט מאוד. נדאג לא לשפוך שמן וחומרים שומניים לכיור, לאמבטיה ואפילו לא לאסלה. הדרך הטובה ביותר לרוקן שמנים של שניצלים, שאריות ממאכלים שומניים ועוד היא על ידי הכנסתם לתוך שקית ניילון או צנצנת זכוכית, קשירתם או סגירתם היטב והשלכתם לתוך פח האשפה בלבד. שם זה יגיע לזבל היבש וידעו מה לעשות איתו כבר. 

אם זה בעסק –

אם אתם מסעדה, מפעל, עסק שמייצר שומנים ברמה יומית או שאתם עובדים עם חומרים מיוחדים ומסוכנים, אז ההמלצה הכי טובה שלנו היא להתייעץ היטב עם גורם משפטי שבקיא בכל החוקים והתקנות של המשרד להגנת הסביבה, להיצמד לחוקים ולתקנות כמ אל דבק, ולפעול למען הקמת בורות הפרדת שומן, בורות ביוב מיוחדים ומתקנים שיעזרו לכם לאכוף אותם בצורה טובה על מנת להימנע מבעיות משפטיות מול המדינה וגם מזיהום סביבתי ומערכתי שיכול לגרום לנזקים חמורים לאורך שנים.

והכי חשוב תעשו כל שביכולתכם כדי להפריד את החומרים המזיקים והשומנים ממערכת הביוב בכל מחיר. 

מה עושים אם כבר השומנים התערבבו עם הביוב?

במקרה של התערבבות השומנים השונים עם מערכת הביוב, יש להתקשר אלינו באופן מיידי לצורך פינוי בור שומן – הגעה למקום, בחינת גודל הנזק, שאיבת הביוב והשומנים מתוך צינורות הביוב וניקיון יסודי של צנרת הביוב, כדי שתחזור להתנהלות טובה ותקינה. אנו נגיע עם אחת ממשאיות הביובית שלנו, נשאב את כל החומרים המזהמים והמזיקים, נשמיש את מערכת צינורות הביוב, נוביל את השפכים לבוררות שפיכה מיועדים לצורך זה. כך, גם נגן על הסביבה, גם על צינורות הביוב וכמובן גם על העסק שלכם מפני נזקים עתידיים ולעיתים בלתי הפיכים.

אם אתם רוצים להתייעץ לגבי שאיבות בורות שומן או בורות ספיגה, יש לכם שאלה או שאתם רוצים לדעת תדירות שאיבות הבורות או מחיר שאיבות הביוב, תוכלו לעשות את זה מהטלפון הזה  050-8654934 או פשוט ללחוץ על הכפתור לחיוג מהיר ולהגיע אילנו ישירות